صفحه اصلی / هنر / سینما / بخش ویژه «کتاب و سینما» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم

بخش ویژه «کتاب و سینما» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در این دوره نیز بخش ویژه «کتاب‌ و سینما» را دارد که با استقبال فیلمسازان همراه شده است.

این بخش در پنجمین سال همکاری مشترک خانه کتاب و انجمن سینمای جوانان ایران به منظور رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی و ترویج کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی در «سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» از فیلم‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تولیدشده با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، اقتباس ادبی، پاس‌داشت، سرگذشت و سرنوشت پدیدآوران، ناشران و کتابفروشان نویسندگان معاصر ایرانی در حوزه ادبیات داستانی و ادبیات کودک و نوجوان تجلیل به عمل می‌آورد.

کتاب و کتاب‌خوانی و یا اقتباس از یک کتاب می‌تواند محوریت موضوع آثار باشد. اقتباس از ادبیات داستانی معاصر در اولویت قرار دارد.

جوایز این بخش در روز «کتاب و سینما» و اختتامیه جشنواره در برج میلاد از سوی خانه کتاب اهدا می‌شود. در این جشنواره به برگزیده بهترین فیلم دیپلم افتخار و مبلغ ۷۰ میلیون ریال، به نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، به نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ایبنا

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه‌ های گیلان عصر جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ توسط خانه‌ی فرهنگ گیلان با حضور خیل کثیری از علاقه‌مندان و چهره‌های مطرح موسیقی گیلان برگزار گردید

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به قلم هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به همت هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی با عنوان «تی تی»، حاوی اشعار گیلکی ۳۲شاعر است که به همت هوشنگ عباسی جمع آوری و توسط انتشارات بلور رشت منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم