صفحه اصلی / هنر / سینما / «صدای آهسته»، با حضور کارگردان در رشت اکران می‌شود
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم

«صدای آهسته»، با حضور کارگردان در رشت اکران می‌شود

به گزارش کادوس‌خبر، افشین هاشمی فیلم «صدای آهسته» را سال ۹۴ پس از «خسته نباشید!» بار دیگر با نوشته‌ای از محمد رضایی‌راد در نیویورک ساخت و تاکنون در نمایش‌های بین‌المللیِ خود جوایز بهترین فیلمِ تجربی، بهترین فیلمِ آوانگارد، بهترین فیلمبرداری و… را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است.

این فیلم دوشنبه، ۴ شهریور، ساعت ۱۷ در تماشاخانه‌ی اکبر رادیِ رشت با حضور کارگردان اکران می‌شود. علاقه‌مندان جهت تهیه‌ی بلیت می‌توانند به سایت www.haftsaz.com و یا گیشه‌ی تماشاخانه مراجعه کنند.

منوروا سلزا، جورجیا وارنر، جو پلیستر، کیت موئت به همراهِ دو بازیگرِ ایرانی -اشکان خطیبی و مارتین شمعون‌پور- در این فیلم حضور دارند.

برنا جعفری به عنوانِ مدیر فیلمبرداری و عاطفه نوری با عنوانِ مشاورِ امورِ بازیگران و طرّاحِ لباس همراهِ کارگردان بوده‌اند. تدوینِ صدای فیلم با سعید بجنوردی و طرّاحی و هم‌آمیزیِ صداها برعهده‌ی بهمن اردلان بوده و موسیقیِ فیلم را اسکایلار دی‌کلِهِر ساخته است.

«صدای آهسته» که نگاهی فلسفی به تغییر جنسیت دارد، هم‌اکنون در سینماهای گروه هنروتجربه‌ی تهران در حال اکران است.

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه‌ های گیلان عصر جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ توسط خانه‌ی فرهنگ گیلان با حضور خیل کثیری از علاقه‌مندان و چهره‌های مطرح موسیقی گیلان برگزار گردید

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به قلم هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به همت هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی با عنوان «تی تی»، حاوی اشعار گیلکی ۳۲شاعر است که به همت هوشنگ عباسی جمع آوری و توسط انتشارات بلور رشت منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم