صفحه اصلی / هنر / تجسمی / نمایشگاه گروهی نقاشی کودک /کلاغ پر
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم

نمایشگاه گروهی نقاشی کودک /کلاغ پر

گروه پژوهشی، فرهنگی، هنری «نارنگی» که بیش از یک سال است در حوزه‌ی کودک و نوجوان در رشت فعالیت می‌کند، در نظر دارد نمایشگاهی را از آثار نقاشی کودکان، به مناسبت روز جهانی کودک برگزار نماید.
وجه تمایز این نمایشگاه با موارد مشابه در این است که این نمایشگاه با مشارکت چهار آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه‌ی آموزش نقاشی به کودکان، خانه دوست، گنبد کبود، فواره نقره‌ای و شهر نقاشی بر پا می‌شود. هدف از این گردهم‌آیی تأکید بر این نکته است که کار فرهنگی در حوزه‌ی کودک، فراتر از وجوه اقتصادی و فضای رقابتی است و اصالت بر کودک و فرهنگ‌سازی در این حیطه است.
این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۱۶ مهر، ساعت ۵ عصر افتتاح خواهد شد و به مدت یک هفته از ساعت ۳ تا ۸ عصر همه‌روز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. مکان برگزاری این نمایشگاه نیز گالری سایه روشن، واقع در رشت، خیابان مطهری، روبه‌روی بانک تجارت، ابتدای کوچه مژدهی، انجمن سینمای جوانان گیلان است.

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه های گیلان در خانه فرهنگ گیلان

شب ترانه‌ های گیلان عصر جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ توسط خانه‌ی فرهنگ گیلان با حضور خیل کثیری از علاقه‌مندان و چهره‌های مطرح موسیقی گیلان برگزار گردید

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به قلم هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی «تی تی» به همت هوشنگ عباسی منتشر شد

مجموعه شعرهای گیلکی با عنوان «تی تی»، حاوی اشعار گیلکی ۳۲شاعر است که به همت هوشنگ عباسی جمع آوری و توسط انتشارات بلور رشت منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم