صفحه اصلی / جامعه / مشکلات زیست‌محیطی مسیر خط ریلی رشت به انزلی برطرف می‌شود
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم

مشکلات زیست‌محیطی مسیر خط ریلی رشت به انزلی برطرف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: مشکلات زیست محیطی ایجاد شده در سطح ۴ کیلومتر از پروژه خط ریلی رشت به انزلی در حال برطرف شدن است.

علی اوسط اکبری‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران از رایزنی با محیط زیست جهت برطرف کردن مشکل زیست محیطی بخشی از خط ریلی رشت به انزلی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد موانع اجرای ۴ کیلومتر از خط ریلی رشت به انزلی در حال رفع شدن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تقسیم شدن خط ریلی رشت به انزلی در ایستگاه پیربازار به دو شاخه مجزا را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: طبق برنامه پس از تملک اراضی یکی از این شاخه‌ها باید به بندرکاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی مرتبط شود و شاخه دیگر آن نیز به بندرانزلی اتصال پیدا کند.

اکبری‌مقدم طول خط ریلی رشت به انزلی را در مجموع ۴۱ کیلومتر اعلام کرد و بیان داشت: پنج قطعه از راه آهن گیلان در خط ریلی قزوین به رشت وجود دارد که به بهره‌برداری کامل رسید از طرف دیگر ادامه مسیر این پروژه از ایستگاه فلکده رشت تا بندرانزلی نیز در قالب قطعات ۶، ۷ و ۸ تقسیم‌بندی شده است.

تسنیم

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

گیلان اکو موزه‌ پهناور با میراث باستانی نهان در پس هزاره‌ها

گیلان اکو موزه‌ پهناور با میراث باستانی نهان در پس هزاره‌ها

باستان‌شناسی یا آرکِئولوژی (به فرانسوی Archéologie  ) اگرچه در تعریف روشنگری درباره تاریخ بشر است، اما امروز به دغدغه‌ای برای ارتقاء هویت تبدیل شده است و گیلان با مارلیک، لیارسنگ‌بن، گسکر، یسن دیلمان و غار ۲۳۰ هزار ساله‌اش قلمرویی روشن در تاریخ این شاخه از علوم اجتماعی است

کشف غار سه هزار ساله در جنگل‌های‌ گیلان

کشف غار سه هزار ساله در جنگل‌های‌ گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از کشف غار سه هزار ساله درجنگل‌های هیرکانی دیلمان واقع در شرق استان خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم