صفحه اصلی / جامعه / شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت ایرانسل است
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم
شهردار رشت : شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت ایرانسل است

شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت ایرانسل است

کادوس آوا: شهردار رشت با بیان اینکه اعتمادسازی در مورد بی‌خطر بودن نصب دکل‌های ارتباطی تلفن همراه باید جدی‌تر دنبال شود گفت: شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی (چهارشنبه ۲۳ تیر) در جلسه با مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و مدیرکل ارتباطات و فناوری گیلان اظهار داشت: تمام سعی ما این است که با همکاری چندجانبه شهرداری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ نقطه کوری در شهر رشت نداشته باشیم.

شهردار رشت عنوان کرد: انجام چیزی حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در سطح استان گیلان رقم قابل دفاعی است و قطعا می‌تواند تبعات و آثار خوبی را به همراه داشته باشد.

احمدی فعالیت شرکت ایرانسل در گیلان را خوب و قابل قبول توصیف کرد و با بیان اینکه نقص‌ها و کمبودهای این شرکت در استان به تدریج رفع شده است افزود: شهرداری رشت آماده گسترش همکاری خود با اداره کل ارتباطات و فناوری و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

وی با تاکید بر اینکه بحث اعتمادسازی لازم در مورد بی‌خطر بودن نصب دکل‌های ارتباطی تلفن همراه باید جدی‌تر دنبال شود اضافه کرد: جراید و رسانه ملی همانند سایر موضوعات دیگر نظیر آگاهی بخشی جهت مقابله با ویروس کرونا در این مورد خاص هم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و اطلاع‌رسانی درستی به مردم داشته باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است خاطرنشان کرد: برای نصب دکل‌های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر رشت، شهرداری یکسری مکان‌هایی را در نظر دارد و سعی می‌کنیم مقدمات نصب دکل در سایر مکان‌هایی که مدنظر خود شرکت است را هم فراهم کنیم.

شهردار رشت با بیان اینکه بحث اجرای هوشمندسازی سال‌هاست که از سوی دولت‌های مختلف شنیده می‌شود. یادآور شد: در برنامه توسعه هم در این مورد یعنی حذف فرآیندهای سنتی و جایگزینی رویکردهای نوین ارائه خدمات تاکیدات زیادی شده اما نظام اداری کشور سهم زیادی از این موضوع نداشته است.

احمدی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت در چند ماهه اخیر روی بحث اجرای هوشمندسازی تمرکز و اهتمام خوبی داشته است تصریح کرد: اصلاح سیستم اداری، نوید دهنده روزها و خبرهایی خوب برای همگان است و با بکارگیری از آن علاوه بر افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان. نیز در این جلسه نکته نظرات، خواسته‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و در راستای ارتقاء خدمات رسانی به مشترکان خواستار افزایش همکاری با شهرداری رشت شدند.

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

کشف غار سه هزار ساله در جنگل‌های‌ گیلان

کشف غار سه هزار ساله در جنگل‌های‌ گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از کشف غار سه هزار ساله درجنگل‌های هیرکانی دیلمان واقع در شرق استان خبر داد

قوهای فریادکش میهمان تالاب انزلی شدند

قوهای فریادکش میهمان تالاب انزلی شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از ورود پرنده‌های مهاجر و حمایت شده قوی فریادکش به تالاب بین المللی انزلی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم