صفحه اصلی / کادوس تماشا / گفت‌وگوی اختصاصی «کادوس‌خبر» با «کلمنتاین ادروین» فیلم‌ساز و مدرس هلندی
شرکت فیلم سازی سیکا فیلم

گفت‌وگوی اختصاصی «کادوس‌خبر» با «کلمنتاین ادروین» فیلم‌ساز و مدرس هلندی

«کلمنتاین ادروین» Clementine Ederveen موسس کمپانی « لوتوس‌فیلم » در هلند، فیلمساز، مدرس بین‌المللی و داور جشنواره‌های معتبر جهانی فیلم کوتاه و مستند است.

آرامش درونی و انرژی مثبت کلمانتین ۷۲ ساله از علاقه زیاد او به فرهنگ شرق خبر می‌دهد.این شیفتگی باعث شد که چندین سال در هند زندگی و به آشنایی و آموختن فرهنگ شرقی بپردازد. آثار او گواه این دلدادگی است وکارهایی که در ژاپن، هند، بنگلادش و تبت انجام داد. مستند kindless که در تبت تولید کرد جوایز و افتخارات جهانی زیادی را کسب کرد. در این سال ها او ورک‌شاپ‌ها و کلاس‌های متعددی را در سراسر جهان برگزار کرده که آخرین ورک‌شاپ کارگردانی او در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتربندرانزلی به همت «زهره زمانی» مدیر فعال و فیلم‌ساز انجمن سینمای جوان بندرانزلی و همکاری «محمد گذرآبادی» مترجم آثار سینمایی و مدرس سینما، بوده است.

به بهانه برگزاری ورک‌شاپ تخصصی کارگردانی سینما، در انجمن سینمای‌جوانان ایران-دفتر بندرانزلی «کادوس_خبر» گفت‌وگوی اختصاصی انجام داد با خانم«کلمنتاین ادروین» فیلم‌ساز بین‌المللی سینمای مستند و کوتاه هلند، درباره فیلم‌هایش، موفقیت‌ها و سینمای ایران. + گفت‌وگو با خانم «زهره زمانی» مدیر انجمن‌سینمای‌جوان- دفتر بندرانزلی.

گفت و گوی تصویری و اختصاصی «کادوس_خبر» با «کلمنتاین ادروین» و «زهره زمانی» را ببینید.

درباره کادوس آوا

پایگاه‌خبری‌کادوس‌آوا ⭕️فرهنگی، هنری و اجتماعی 🔹صدای‌فرهنگ آی‌دی‌تلگرام: t.me/kadusava آی‌دی توییتر: kaduskhabar@

این مطالب را نیز ببینید!

تاریخ شفاهی نشریات فرهنگی، هنری و ادبی گیلان در خانه‌ فرهنگ گیلان

تاریخ شفاهی نشریات فرهنگی، هنری و ادبی گیلان در خانه‌ فرهنگ گیلان

نشست تاریخ شفاهی نشریات فرهنگی، هنری و ادبی گیلان، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۵ عصر با حضور چهره‌های مطرح هنر و ادبیات گیلان و با سخنرانی محمود نیکویه، محقق و منتقد و رضا نوزاد، نویسنده و محقق و نمایش مستند رشت‌نامه به کارگردانی حامد اریب برگزار شد.

نشست منتقدان از یاد رفته؛ نقد آرشیو نقد ادبی ایران در خانه فرهنگ گیلان

نشست منتقدان از یاد رفته؛ نقد آرشیو نقد ادبی ایران در خانه فرهنگ گیلان

ر چهره‌های مطرح هنر و ادبیات گیلان و با سخنرانی دکتر علیرضا نیکویی، محقق و استاد دانشگاه و شعرخوانی علی‌رضا پنجه‌ای، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فیلم سازی سیکا فیلم